Ηράκλειο: Έδωσε 600 ευρώ τον Μάιο κι ο ΔΕΔΔΗΕ ακόμα να συνδέσει την παροχή
Ακατανόητη καθυστέρηση καταγγέλλει στο zarpanews.gr καταναλωτής που από τα τέλη Μαΐου έχει κάνει αίτηση για σύνδεση στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, παροχών ρεύματος σε κατοικίες.
Όπως καταγγέλλει, ο ΔΕΔΔΗΕ όχι μόνο δεν έχει συνδέσει στο δίκτυο τις παροχές, αλλά ακόμα και από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών δεν μπορούσαν να δώσουν απάντηση τί ακριβώς έχει συμβεί. Και αυτό ενώ η υπηρεσία σύνδεσης, όπως αναφέρει ο ίδιος ο ΔΕΔΔΗΕ, παρέχεται εντός υποχρεωτικής προθεσμίας 4 ημερών.
Μάλιστα, υπάρχει και πρόβλεψη αποζημίωσης αν περάσουν οι τέσσερις μέρες (εδώ πλησιάζουμε τους τέσσερις μήνες πια) αλλά ακόμα και το αίτημα για αποζημίωση, όπως αναφέρει, βρίσκεται στην… αναμονή.
«Η αίτηση έχει γίνει 29 Μαΐου 2024 περιοχή Χερσόνησος Ηρακλείου Κρήτης. Υπάρχει προφανώς ρεύμα σε όλη την περιοχή εμάς αφορά νέα ηλεκτροδότηση. Έχουμε δώσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την κατασκευή της παροχής καθώς έχουμε κάνει κ την πληρωμή των ρολογιών κόστους περίπου 600€», τονίζει η καταναλωτής. «Παρά το γεγονός ότι έχουν πραγματοποιηθεί όλες οι πληρωμές και έχουν κατατεθεί τα απαραίτητα έγγραφα, με εγγυημένο χρόνο ολοκλήρωσης τέσσερις εργάσιμες ημέρες, έχουν περάσει ήδη τέσσερις μήνες χωρίς καμία ενημέρωση ή πρόοδο».
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ΔΕΔΔΗΕ στην ιστοσελίδα του αναφέρει και άλλες περιπτώσεις όπου χρειάζεται κατασκευή παροχής, οι οποίες παίρνουν πιο πολύ χρόνο. Ακόμα όμως και οι πιο σύνθετες και δύσκολες περιπτώσεις απαιτούν στην χειρότερη περίπτωση 60 μέρες, που έχουν ξεπεραστεί κι αυτές προ πολλού.
«Δεν έχουμε ενημέρωση γιατί καθυστερεί η διαδικασία ενώ έχουμε κάνει άπειρα αιτήματα για επικοινωνία μαζί μας μέσω του τηλεφωνικού κέντρο τους. Το κέντρο εξυπηρέτησης κάθε φορά με ρωτάει, ακόμα δεν έχει γίνει η σύνδεση; Και απαντάω όχι. Και μετά μου λένε ότι θα προωθήσουν την απορία μου για την καθυστέρηση στους ανώτερους κι εκείνοι θα με καλέσουν.
Αυτό γίνεται τουλάχιστον 2 μήνες τώρα και δεν με έχουν πάρει ούτε μια φορά. Το κέντρο εξυπηρέτησης δεν βρίσκει λόγο να μου εξηγήσει γιατί υπάρχει η καθυστέρηση», τονίζει η καταγγέλλουσα.
Η μόνη πιθανή εξήγηση που δίνει η ίδια η καταναλωτής είναι ότι μπορεί να μπαίνουν σε προτεραιότητα εργασίες που αφορούν τουριστικές εγκαταστάσεις, καθώς πρόκειται για την περιοχή της Χερσονήσου, από τις πιο τουριστικές στη χώρα. Αλλά και αυτό ακούγεται απίθανο, καθώς έχουν περάσει σχεδόν τέσσερις μήνες.
Τελικά η καταναλωτής έκανε αίτηση αποζημίωσης, η οποία επίσης είναι στο… περίμενε. Όπως είναι φυσικό, αυτή η αντιμετώπιση μόνο αγανάκτηση της προκαλεί:
«Απαιτούμε άμεση λύση και αποκατάσταση της κατάστασης, καθώς και υπεύθυνη ενημέρωση για το πότε επιτέλους θα ολοκληρωθεί η διαδικασία», δηλώνει.
Άδικο έχει;
zarpanews.gr