Ηράκλειο: Αισχρή αντιμετώπιση τραπεζικού καταστήματος σε άνθρωπο 3ης ηλικίας

Από τη Μεσαρά η παθούσα

Απίστευτη αντιμετώπιση δέχτηκε γυναίκα 74 ετών με προβλήματα μετακίνησης από γνωστό τραπεζικό κατάστημα της Λεωφόρου Κνωσού.

Πελάτισσα μισού αιώνα  μετέβη στις 9.00π.μ παρά τις δυσκολίες μετακίνησής της  από τη Μεσαρά (εφόσον δεν παρέχει κατάστημα στην περιοχή της) μετά από κλεισμένο και επιβεβαιωμένο ραντεβού από συνεργαζόμενη εισπρακτική εταιρεία της τράπεζας από την περασμένη εβδομάδα για σήμερα Τρίτη (12.12.23) αυστηρά τις ώρες 8.00 – 10.00 το πρωί προκειμένου να υπογράψει τη νέα ρύθμιση του δανείου της.

Απευθυνόμενη αρχικά στο διευθυντή του καταστήματος (με τη βοήθεια του γιου της – συνοδού) τις υπέδειξε την αρμόδια για το θέμα της υπάλληλο, η οποία ήταν απόλυτη: Έχω το όνομά σας αλλά δε θα σας εξυπηρετήσω γιατί δεν προλαβαίνω…έπρεπε να έχετε κλείσει άλλο ραντεβού μαζί μου και μην καλέσετε καν την εισπρακτική (πρόσφατα είχε τιμωρηθεί από το κράτος με την επιβολή μεγάλου χρηματικού ποσού) γιατί δε θα βγάλετε άκρη. Στην αντίδραση των πελατών (μάνας και γιου) ότι είναι αδύνατον να μεταβούν ξανά στο κατάστημα (άλλωστε υπήρχε επίσημο ραντεβού καταγεγραμμένο) η απάντηση της υπαλλήλου ήταν: Δε θα το συζητήσουμε…

Σε συνομιλία που είχε ο Διευθυντής με την εισπρακτική εταιρεία ανέβηκαν οι τόνοι με τον πρώτο να λέει ότι εξυπηρετεί το 80% του Ηρακλείου και παρά του ότι έχει στείλει email συνεχίζουν να του στέλνουν πελάτες χωρίς να έχει προσωπικό …με λίγα λόγια ο ένας έριχνε την ευθύνη στον άλλο με αποτέλεσμα να πληρώνει το μαλλί η καημένη η γιαγιούλα η οποία επέστρεψε άπραγη στη Μεσαρά έχοντας από πάνω και  απειλές από υπάλληλο της εισπρακτικής εταιρείας.

ΠΗΓΗ: Iraklionews.gr

 

Κρήτη - Τελευταία Νέα
ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ 300×250
Περισσότερες Ειδήσεις
REALTORS 300×250

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept