Ιστορικές στιγμές για το κρητικό μπάσκετ: Στην Elite League η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου!
Στην Elite League θα αγωνιστεί τη σεζόν 2026-27 η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου, καθώς η ομάδα της Κρήτης εξασφάλισε τη wild card για την κενή θέση που υπήρχε στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία του ελληνικού μπάσκετ.
Η ΕΟΚ άναψε το «πράσινο φως» στην Αναγέννηση, η οποία πλέον καλείται να οργανώσει τον σχεδιασμό της για τη νέα αγωνιστική περίοδο και τη συμμετοχή της σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό πρωτάθλημα.
Για τη wild card είχαν καταθέσει αίτημα επίσης ο Απόλλων Πάτρας και ο Σπόρτιγκ, ωστόσο η αρμόδια επιτροπή κατέληξε στην ομάδα του Αρκαλοχωρίου. Μάλιστα, το αίτημα του Απόλλωνα Πάτρας απορρίφθηκε για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της Ομοσπονδίας, η Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου εξασφάλισε την ειδική αδειοδότηση με βάση τα εγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης και την τελική απόφαση της αρμόδιας επιτροπής.
Οι ομάδες που θα αγωνιστούν στην Elite League 2026-27 είναι οι: ΑΣ Παπάγου, ΝΕ Μεγαρίδος, ΑΕΟ Πρωτέας Βούλας, ΑΓΕ Χαλκίδας, ΑΕ Ψυχικού, ΓΣ ΚΑΕ Λαυρίου, ΑΣΑ Κόροιβος, Πανερυθραϊκός ΑΣ, ΓΣ Σοφάδων, ΑΕΠΣ Μαχητές Πειραματικού Πεύκων, ΑΟ Αμύντας, ΓΣ Κρόνος Αγίου Δημητρίου, ΓΑΣ Κομοτηνή, ΑΕ Γλαύκου Εσπέρου, Πανιώνιος ΓΣΣ και ΑΣΑ Αναγέννηση.







