Σούπερ μάρκετ: Έρχονται ειδικά ταμπελάκια στα ράφια για τα προϊόντα με μειωμένες τιμές -Τι είπε ο Σκρέκας για το ελαιόλαδο

Έρχονται ειδικά ταμπελάκια στα ράφια των σούπερ μάρκετ για τα προϊόντα που θα έχουν μειωμένες τιμές τουλάχιστον κατά 5%. «Σε περίπου 2 εβδομάδες από σήμερα θα πηγαίνουν οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ και θα βλέπουν τα προϊόντα που οι προμηθευτές θα έχουν μειώσει την τιμή του προϊόντος στο ράφι τουλάχιστον 5% και τουλάχιστον για 6 μήνες » είπε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας μιλώντας στο Open. «Όποιος μειώσει την τιμή του προϊόντος στο ράφι θα έχει μια σήμανση ειδική, μια ταμπέλα το προϊόν. Και έτσι όποιος μπαίνει στο διάδρομο του σούπερ μάρκετ με την πρώτη ματιά θα βλέπει ποιος προμηθευτής και ποια προϊόντα σέβονται το πρόβλημα του νοικοκυριού. Και από την άλλη θα συνεχίσουν οι έλεγχοι και τα πρόστιμα» υπενθύμισε ο κ. Σκρέκας και ανέφερε τις ενέργειες που κάνουν η Ιταλία και η Γαλλία για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.

«Είδατε ότι η Μελόνι προσπαθεί να σταθεροποιήσει τις τιμές των προϊόντων για 3 μήνες .Ο Μακρόν προσπάθησε στη Γαλλία να πείσει τις εταιρίες να μειώσουν σε 2 χιλιάδες κωδικούς τις τιμές των προϊόντων » σημείωσε.

Για την τιμή στο ελαιόλαδο

Επίσης ρωτήθηκε γιατί το περσινό ελαιόλαδο πουλιέται φέτος ακριβότερο σε σχέση με πέρυσι. «Οι τιμές χονδρικής, σήμερα, στο λάδι στην Ελλάδα είναι 8 ευρώ με 9 ευρώ. Μπορούμε να αγοράσουμε λάδι και να εισάγουμε με 4-5 ευρώ; Όχι» είπε επικαλούμενος στοιχεία από τιμολόγια ελαιοτριβείων.

« Το λάδι στην Τυνησία, στο Μαρόκο, στην Ισπανία, στην Πορτογαλία -όπου παράγεται έχει 8 ευρώ και 9 ευρώ. Τι θα συνέβαινε εάν εμείς ερχόμασταν σαν κυβέρνηση και λέγαμε 3 ευρώ το ελαιόλαδο στον παραγωγό; Κανένας παραγωγός δεν θα πωλούσε το λάδι στην Ελλάδα, θα το πουλούσαν στους Ιταλούς και Ισπανούς χονδρεμπόρους που ψάχνουν αυτή τη στιγμή μανιωδώς να βρουν λάδι και να καλύψουν τις παραγγελίες τους στην Ευρώπη και στην Αμερική .Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς ως κυβέρνηση; Το να πάμε σε μια διατίμηση και να μείνει η Ελλάδα χωρίς ελαιόλαδο, αυτό θα ήταν καταστροφικό και δεν θα βοηθούσε τον καταναλωτή γιατί τελικά θα έψαχνε στη μαύρη αγορά να αγοράσει ελαιόλαδο όχι με 12 ευρώ αλλά η τιμή του μπορεί να πήγαινε, 20 ευρώ, 3ο ευρώ ή ακόμη και 40 ευρώ. Άρα αυτές οι τακτικές οδηγούν εκεί. Εμείς μπορούμε όμως να πάμε στην μεγάλη εταιρεία, στον έμπορο, στον μεταποιητή, στο τυποποιητή ελαιόλαδου, σε αυτόν δηλαδή που πουλά το συσκευασμένο προϊόν και να πάμε να διασφαλίσουμε ότι δεν θα βάλει ούτε ένα λεπτό/ευρώ παραπάνω από όσα έβαζε το 2021.Δηλαδή ότι δεν έχει μεγαλύτερο κέρδος, δεν θα πάει δηλαδή να κερδοσκοπήσει. Το κάνουμε ήδη και εφόσον έχουμε ευρήματα, θα δείτε αποτελέσματα και θα τα ανακοινώσουμε», συμπλήρωσε.

enikonomia.gr

Οικονομία - Τελευταία Νέα
ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ 300×250
Περισσότερες Ειδήσεις
REALTORS 300×250

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept