ΠΑΓΝΗ: Στα όριά τους οι εργαζόμενοι – Καταγγελίες για χιλιάδες χρωστούμενες άδειες και ρεπό

Σε συνθήκες έντονης εργασιακής πίεσης λειτουργεί το ΠΑΓΝΗ, με το Σωματείο Εργαζομένων να καταγγέλλει σοβαρή υποστελέχωση, συσσωρευμένες οφειλές σε άδειες και ρεπό, αλλά και αδυναμία ουσιαστικής ξεκούρασης του προσωπικού.

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, το μεγαλύτερο νοσοκομείο της Κρήτης βρίσκεται σε οριακή κατάσταση, καθώς οι συνεχείς βάρδιες, οι μετακινήσεις προσωπικού και οι ελλείψεις έχουν οδηγήσει σε συνθήκες εξουθένωσης.

Η εικόνα που περιγράφει το Σωματείο αποτυπώνεται και στους αριθμούς. Μόνο στη Νοσηλευτική Υπηρεσία οι χρωστούμενες ημέρες κανονικής άδειας φτάνουν τις 40.000, ενώ τα οφειλόμενα ρεπό και οι αργίες ξεπερνούν τις 2.000.

Αντίστοιχα, στο Κλασικό Ακτινολογικό καταγράφονται περισσότερα από 800 χρωστούμενα ρεπό, με εκκρεμότητες που, σύμφωνα με τις καταγγελίες, παραμένουν ακόμη και από το 2023.

«Οι εργαζόμενοι στο ΠΑΓΝΗ συνεχίζουμε, για ένα ακόμη καλοκαίρι, να εργαζόμαστε σε συνθήκες ολοένα και μεγαλύτερης εντατικοποίησης, με αλλεπάλληλες βάρδιες και συνεχείς μετακινήσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά το Σωματείο.

Η υποστελέχωση επηρεάζει άμεσα και τις θερινές άδειες, οι οποίες, όπως καταγγέλλεται, δίνονται πλέον με το σταγονόμετρο. Σε πολλές περιπτώσεις είναι σπαστές και σπάνια ξεπερνούν τις δύο μη συνεχόμενες εβδομάδες.

Το Σωματείο κάνει λόγο και για ζήτημα με τους συμβασιούχους των οποίων οι συμβάσεις έληξαν, καταγγέλλοντας ότι η Διοίκηση δεν καταβάλλει τις νόμιμες αποζημιώσεις για άδειες που δεν ελήφθησαν, παραπέμποντας τους εργαζόμενους στα δικαστήρια.

Οι εργαζόμενοι συνδέουν την κατάσταση με τη συνολικότερη υποβάθμιση του δημόσιου συστήματος υγείας, επισημαίνοντας ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια το προσωπικό στην Υγεία έχει μειωθεί κατά 5.750 άτομα.

Παράλληλα, αναφέρουν ότι οι καθηλωμένοι μισθοί, η ακρίβεια και η μη ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά καθιστούν το ΕΣΥ ολοένα και λιγότερο ελκυστικό για νέους εργαζόμενους και επιστήμονες.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, οι εργαζόμενοι ζητούν άμεση χορήγηση τριών εβδομάδων καλοκαιρινής άδειας, σχέδιο αποκατάστασης των χρωστούμενων ρεπό, μαζικές μόνιμες προσλήψεις, καθώς και επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.

Το Σωματείο υπογραμμίζει ότι οι εργαζόμενοι έχουν «χορτάσει χειροκροτήματα» και ζητούν ουσιαστικά μέτρα στήριξης, ώστε να διασφαλιστεί τόσο η αξιοπρεπής εργασία του προσωπικού όσο και η ασφαλής λειτουργία του νοσοκομείου.

ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ 300×250
Κρήτη - Τελευταία Νέα
Περισσότερες Ειδήσεις
REALTORS 300×250

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept